FCB Bridge2Fun z portalem Onet.pl i przy wykorzystaniu ekranów LED należących do sieci Screen Network stworzyły serwis informacyjny „Dobre Wiadomości”.

W dobie pandemii dominują złe wiadomości. Razem z agencją FCB Bridge2Fun i serwisem informacyjnym Onet.pl postanowiliśmy odwrócić ten trend i spojrzeć na świat z tej lepszej strony. Wyjdź z domu i spójrz przed siebie, dobre informacje są w zasięgu twojego wzroku.

„- Dobrym wiadomościom znacznie trudniej jest się przebić na pierwsze strony gazet i serwisów informacyjnych niż tym złym – mówi Rafał Baran, prezes i dyrektor zarządzający FCB Bridge2Fun. – Zwłaszcza teraz, podczas pandemii koronawirusa. Dlatego wymyśliliśmy tę akcję, bo z wielu przeprowadzonych teraz badań wynika, że  ludzie łakną dobrych wiadomości, bo dominują te złe. A przecież w ciężkich czasach na świecie dzieją się również dobre rzeczy.”