Reklama #DOOH angażuje bardziej
Kontent Dynamiczny
vs

Kontent Statyczny

Kontent Dynamiczny
vs

Kontent Statyczny
Kontent dynamiczny powoduje wzrost zainteresowania i jest
2,5 x bardziej skuteczny
jeśli chodzi o wzbudzenie emocji i zapamiętywalność przekazu
Kontent dynamiczny powoduje wzrost zainteresowania i jest
2,5 x bardziej skuteczny
jeśli chodzi o wzbudzenie emocji i zapamiętywalność przekazu
Jakie korzyści daje kampania na ekranachDigital Out Of Home?
Elastyczność
Kampanie Digital Out Of Home można realizować natychmiastowo na dowolnej liczbie nośników. W sieci Screen Network można modyfikować swój przekaz w kilka minut, niezależnie od miejsca, czasu a przede wszystkim niezależnie od budżetu czy grupy docelowej
Impaktowość
Dynamiczny kontent na Wielkoformatowych Ekranach przyciąga wzrok. Spektakularne lokalizacje dają olbrzymie możliwości wykorzystania kreatywnych i innowacyjnych form przekazu, dzięki czemu skutecznie przyciągamy uwagę widowni
Innowacyjność
Digital Out Of Home wykorzystuje możliwość łączenia ekranów z Big Data, reklamą mobile oraz na tworzeniu zaawansowanego software-u "image recognition", służącego do rozpoznania dowolnych obiektów przed ekranami.
Digital Out Of Home jest idealnymmedium mainstreamowym
Generuje duże zasięgi w stosunku do Internetu i TV
Najlepiej dociera do osób młodych
Podbija skojarzenia marki z innowacyjnością
Generuje duże zasięgi w stosunku do Internetu i TV
Najlepiej dociera do osób młodych
Podbija skojarzenia marki z innowacyjnością
oraz zwiększa rozpoznawalność marki!
- marka idealna dla mnie
- marka, z którą chciałbym być widziany
- najlepsza marka z kategorii
- marka, za którą gotowy jestem zapłacić więcej
- innowacyjna marka