Reklama #DOOH angażuje bardziej

Kontent Dynamiczny

vs

Kontent Statyczny

Kontent Dynamiczny

vs

Kontent Statyczny

Kontent dynamiczny powoduje wzrost zainteresowania i jest

2,5 x bardziej skuteczny

jeśli chodzi o wzbudzenie emocji i zapamiętywalność przekazu

Kontent dynamiczny powoduje wzrost zainteresowania i jest

2,5 x bardziej skuteczny

jeśli chodzi o wzbudzenie emocji i zapamiętywalność przekazu

Jakie korzyści daje kampania na ekranachDigital Out Of Home?

Elastyczność

Kampanie Digital Out Of Home można realizować natychmiastowo na dowolnej liczbie nośników. W sieci Screen Network można modyfikować swój przekaz w kilka minut, niezależnie od miejsca, czasu a przede wszystkim niezależnie od budżetu czy grupy docelowej

Impaktowość

Dynamiczny kontent na Wielkoformatowych Ekranach przyciąga wzrok. Spektakularne lokalizacje dają olbrzymie możliwości wykorzystania kreatywnych i innowacyjnych form przekazu, dzięki czemu skutecznie przyciągamy uwagę widowni

Innowacyjność

Digital Out Of Home wykorzystuje możliwość łączenia ekranów z Big Data, reklamą mobile oraz na tworzeniu zaawansowanego software-u "image recognition", służącego do rozpoznania dowolnych obiektów przed ekranami.

Digital Out Of Home jest idealnymmedium mainstreamowym

Generuje duże zasięgi w stosunku do Internetu i TV

Najlepiej dociera do osób młodych

Podbija skojarzenia marki z innowacyjnością

Generuje duże zasięgi w stosunku do Internetu i TV

Najlepiej dociera do osób młodych

Podbija skojarzenia marki z innowacyjnością

oraz zwiększa rozpoznawalność marki!

  • marka idealna dla mnie
  • marka, z którą chciałbym być widziany
  • najlepsza marka z kategorii
  • marka, za którą gotowy jestem zapłacić więcej
  • innowacyjna marka