Niestandardowa akcja promująca serial „Chicago Fire” na ekranie Screen Network. Specjalna reklama serialu emitowana była na interaktywnej kurtynie LED w momencie wykrycia przed ekranem służb ratowniczych jadących na sygnale.

Na 165-metrowej kurtynie LED umiejscowionej na fasadzie centrum handlowego Plac Unii City Shopping kanał FOX wspólnie z firmą Screen Network przeprowadził innowacyjną kampanię wykorzystującą możliwości sztucznej inteligencji.

Zainstalowany przy ekranie system kamer oraz mikrofonów stale monitorował drogę przed ekranem, wyszukując pojazdy służb ratunkowych jadących na sygnale. Z chwilą wykrycia pojazdu, ekran wyświetlał dedykowaną kreację związaną z tematyką serialu „Chicago Fire”, który poświęcony jest służbom ratowniczym.

Za przygotowanie kampanii oraz kreacji odpowiadała telewizja FOX natomiast za realizacją techniczną stoi Think DOOH nowo powołana jednostka innowacyjna w strukturze firmy Screen Network. System analizy obrazu opracowała firma Veturai.

Damian Rezner – Head of Think DOOH:

Kurtyna LED na fasadzie CH Plac Unii City Shopping jest wręcz stworzona pod kątem niestandardowych aktywacji wykorzystujących pełen potencjał ekranów digital OOH. Kampania dla kanału FOX jest unikalna na skalę europejską. Zastosowana w projekcie aplikacja AI, stworzona wspólnie z firmą Veturai, potrafi wykrywać i klasyfikować pojazdy nawet z 500 metrów. To przyszłość znana z filmów science fiction dostępna już teraz.

Innowacyjna akcja promocyjna FOX i Screen Network