
KAMPANIA:
Euro 2020 – łączy nas #smakjedności
TECHNOLOGIA
Real Time Marketing
Kreacja wyświetlana na naszych ekranach zmieniała się automatycznie w zależności od wyników meczów rozgrywanych podczas EURO 2020

KAMPANIA:
Wyższa temperatura, niższe ceny!
TECHNOLOGIA
Triggery pogodowe
Wyświetlany spot dopasowywał się do aktualnych danych dotyczących temperatury – im była wyższa, tym bardziej spadała cena orzeźwiających Oreo Shakes

KAMPANIA:
Jakie jest powietrze w Twoim domu?
TECHNOLOGIA
Triggery pogodowe
Na ekranie wyświetlano dynamiczny komunikat o aktualnym stanie zanieczyszczenia powietrza w okolicy danego ekranu – w czasie rzeczywistym

KAMPANIA:
Zacznij dzień od śniadania w McDonald’s
TECHNOLOGIA
Big Data, korki, czas dojazdu
Ekrany pobierały informacje o natężeniu ruchu między ekranem a najbliższą restauracją McDonald’s i informowały kierowców o rzeczywistym czasie dojazdu – ile minut drogi pozostało im do proponowanego posiłku

KAMPANIA:
Ratujmy życie, pilnie
potrzebna krew!
TECHNOLOGIA
Big Data, dedykowany panel krwi
Informowaliśmy o najbardziej potrzebnych grupach krwi w danym regionie. Dane były wyświetlane w czasie rzeczywistym, dzięki połączeniu ekranów z bazą danych NCK

KAMPANIA:
Austria – #feelaustria
TECHNOLOGIA
Mobile
Skierowaliśmy kampanię jedynie do osób, które interesują się sportem i wyjeżdżają na narty za granicę. Osoby, które były przy ekranach w momencie emisji, ponownie zobaczyły reklamę na swoich urządzeniach mobilnych

KAMPANIA:
Galaxy UNPACKED 2021
TECHNOLOGIA
Streaming Live
We współpracy z marką Samsung przeprowadziliśmy LIVE STREAM w centrum Warszawy. Na żywo transmitowaliśmy konferencję, podczas której prezentowano najnowsze premiery marki


KAMPANIA:
107. Wielka Warszawska
TECHNOLOGIA
Streaming Live
Na ekranach w centrum Warszawy na żywo transmitowaliśmy przebieg wyścigów konnych Wielka Warszawska, przenosząc sportowe emocje bezpośrednio do przestrzeni miejskiej

KAMPANIA:
Eco święta z życzeniami
TECHNOLOGIA
Customer Engagement, dedykowany panel życzeń
Klienci centrum robili zdjęcia i przygotowywali teksty życzeń świątecznych, które dzięki specjalnie przygotowanemu panelowi pojawiały się na ekranie na fasadzie budynku


KAMPANIA:
Przemoc, która zostawia niewidzialne ślady
TECHNOLOGIA
Social Media, monitoring mediów
Wyświetlana kreacja zmieniała się pod wpływem działania internautów, którzy oznaczali akację w mediach społecznościowych i odwiedzali dedykowaną stronę

KAMPANIA:
Chicago Fire – Uwaga, pomoc nadjeżdża!
TECHNOLOGIA
Image Recognition
Wykorzystaliśmy możliwości sztucznej inteligencji, wizji komputerowej oraz analizy dźwięku, aby dedykowaną kreację wyświetlać po wykryciu pojazdów służb ratunkowych jadących na sygnale


KAMPANIA:
Premiera ROJST’97
TECHNOLOGIA
Kreatywna kreacja 3D
Dzięki zastosowaniu anamorficznych iluzji możliwie jest przeniesienie widzów reklamy do świata spektakularnych animacji 3D
SYMULAKRA
KAMPANIA:
Cyfrowa rzeźba w przestrzeni miejskiej
TECHNOLOGIA
Mobile, Unreal Engine, Image Recognition
Symulakra to cyfrowa rzeźba miejska, na wygląd której miała wpływ każda osoba obecna w pobliżu ekranu. Kształtował ją ruch samochodowy i dane z telefonów komórkowych