Łączymy spektakularną reklamę 3D z kontekstową kampanią zasięgową!

Ogromne, bezalkoholowe Tyskie pojawiło się na ekranie samym centrum Warszawy! Anamorficzna animacja 3D tworzy wrażenie, że butelka wychyla się poza krawędzie ekranu, przyciągając uwagę konsumentów. Jednak tym razem trójwymiarowa kreacja to tylko część kampanii! Razem z Kompanią Piwowarską – właścicielem takich marek jak LECH czy Tyskie – połączyliśmy animację 3D na ekranach DOOH z kontekstową kampanią zasięgową, która przyciąga uwagę dynamicznymi hasłami, kontekstowo dopasowanymi do lokalizacji.

Kompania Piwowarska – właściciel takich marek jak LECH czy Tyskie – chciała pokazać swoim pełnoletnim konsumentom, jak wiele jest okazji, do których pasują piwa bezalkoholowe. W kampanii pod hasłem „0.0 Przeciwwskazań” wykorzystano ekrany Digital Out of Home, aby zwrócić uwagę konsumentów na liczne okazje, do których pasuje piwo bezalkoholowe.

Spoty zostały kontekstowo dopasowane do lokalizacji ekranów, naturalnie nawiązując do sytuacji odbiorców w pobliżu nośnika. Na przykład, na ekranach w pobliżu biurowców i dróg wylotowych, przekaz skupiał się na podróży z pracy do domu. Natomiast na ekranach przy centrach handlowych, reklama stawiała pytanie „Po udanych zakupach?”. Odpowiedź mogła być tylko jedna – „0.0 Przeciwwskazań”.

Digital Out of Home to medium, które pozwala zbudować zasięg kampanii, ale także wyróżnić markę. W Screen Network wykorzystujemy technologię, aby pomagać naszym klientom, lepiej docierać do konsumentów. Anamorficzne animacje 3D na ekranach LED cieszą się ogromnym zainteresowaniem na całym świecie. Narożny ekran przy hotelu Marriott w Warszawie to jedyny w Polsce nośnik, który pozwala na osiągnięcie takiego efektu.

Anamorficzne animacje 3D DOOH to nowoczesna forma reklamy, która wyróżnia się nie tylko wysoką jakością wizualną, ale także dużą zdolnością angażowania widza. Wykorzystując ten efekt, reklama staje się prawdziwym widowiskiem dla przechodniów w okolicy ekranu. Butelka bezalkoholowego piwa lewitując między ekranami, niemal wychyla się z nośnika – wprost w kierunku widza. Sprawia wrażenie, że wysuwa się poza jego krawędzie.

Kampania „0.0 Przeciwwskazań” to innowacyjne podejście do segmentu piw bezalkoholowych. Chcieliśmy przede wszystkim przełamać bariery związane z konsumpcją tam, gdzie konsumenci mogą mieć wątpliwości czy picie piw bezalkoholowych jest w ok. Ponieważ kampania oparta była o niestandardową strategię, naturalnym krokiem było poszukiwanie także niestandardowych rozwiązań kreatywnych, takich jak spot 3D w samym centrum Warszawy.

 

Chcesz wiedzieć więcej?