![LEGO](https://screennetwork.pl/wp-content/uploads/2022/11/Reklama-na-telebimach-klocki-LEGO-reklama-triggery-pogoda-1-533x300.jpg)
![LEGO](https://screennetwork.pl/wp-content/uploads/2022/11/Reklama-na-telebimach-klocki-LEGO-reklama-triggery-pogoda-1-533x300.jpg)
Aby wzmocnić emocje związane z ogłoszeniem daty powrotu Burgera Drwala na ekranach w całej Polsce uruchomiliśmy odliczanie. Wyświetlaliśmy dokładną liczbę godzin, minut, a nawet sekund, jakie pozostały do pojawienia się kultowego burgera w restauracjach McDonald’s.
Powrót Burgera Drwala do restauracji sieci McDonald’s stał się coroczną sensacją sezonu. Wydarzenie przyciąga uwagę tysięcy konsumentów. Fani Burgera ustawiają się w kolejkach pod restauracjami jeszcze przed północą! Aby ogłosić datę tegorocznego powrotu kultowego Burgera i wzmocnić związane z tym emocje, kreacja reklamowa została oparta o zegar. Ekrany cyfrowe mogą wyświetlać reklamy w sposób dynamiczny. Możliwe jest między innymi wyświetlanie zegarów, które odliczają czas do dowolnych wydarzeń. Przy każdym wyświetlaniu kreacji, zegar automatycznie się odświeża, wskazując aktualny czas, jaki pozostał do danego wydarzenia – w czasie rzeczywistym. W przypadku reklamy McDonald’s – dokładny czas, jaki dzieli konsumentów od upragnionego posiłku.