Drodzy Państwo! Pragniemy podzielić się z Wami cudowną wiadomością! 🙂

Zdobyliśmy prestiżową nagrodę w międzynarodowym konkursie Digital Signage Awards 2020!

Naszą niestandardową, innowacyjną kampanię dla kanału Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda ta przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej.

Wyróżnienie przez jury złożone z cenionych światowych ekspertów jest dla nas potwierdzeniem, że nowatorskie i kreatywne kampanie Screen Network, przedstawiające zastosowanie niestandardowych rozwiązań w tej dziedzinie, mogą nie tylko konkurować na arenie międzynarodowej, ale także być stawiane za wzór dla pozostałych firm. To dla nas wielkie uznanie i zachęta, by nie ustawać w realizowaniu coraz bardziej zaskakujących i imponujących kreacji dla naszych klientów.

Wczoraj w Amsterdamie nagrodę wręczył Matthiew Davies, Dyrektor Digital Signage Awards. W imieniu Screen Network statuetkę odebrali: Damian Rezner, Head of Think DOOH oraz Michał Kaleta, Manager ds. rozwoju sieci DOOH.