Kampania Ratujmy życie – pilnie potrzebna krew - Screen Network i Narodowe Centrum Krwi (NCK)

Zostaliśmy finalistą międzynarodowego konkursu Digital Signage Awards 2022!

Kampania „Twoja krew ratuje życie” realizowana we współpracy z Narodowym Centrum Krwi ma szansę na zdobycie jednej z najważniejszych nagród branży DOOH. To już trzeci rok z rzędu, kiedy możemy poszczycić się tym wyróżnieniem! Znaleźliśmy się w znamienitym towarzystwie firm reprezentujących najbardziej kreatywne i innowacyjne technologicznie rozwiązania, takich jak: Samsung, Adobe czy Deloitte Digital.

W ramach akcji, na ekranach digital OOH w całej Polsce, informowaliśmy o najbardziej potrzebnych grupach krwi w danym regionie. Dane były wyświetlane w czasie rzeczywistym, dzięki połączeniu ekranów z bazą danych NCK. Jednocześnie wskazywaliśmy informacje o najbliższych placówkach, w których można oddać krew.

Otrzymane wyróżnienie, to dla nas ogromny zaszczyt, dlatego zachęcamy, abyście trzymali za nas kciuki na dalszych etapach konkursu! Rozstrzygnięcie nastąpi 2 lutego. Więcej informacji o konkursie znajdziecie tutaj.