Nowy Peugeot 408 w reklamie 3D na ekranach DOOH
Do polskich salonów trafił nowy PEUGEOT 408. Niepowtarzalną sylwetkę swojego unikatowego modelu marka PEUGEOT prezentuje w nowej kampanii 3D na ekranach DOOH w centrum Warszawy. Dzięki anamorficznej animacji 3D wydaje się, że PEUGEOT 408 wyświetlany na ekranie LED, wyjeżdża poza jego krawędzie – przyciągając wzrok przechodniów.
Nowy PEUGEOT 408 to świadectwo wyjątkowej kreatywności zespołu projektantów i inżynierów marki, których dzieło – fastback o unikatowej sylwetce – plasuje się powyżej segmentu C, koncepcyjnie sięgając segmentów D oraz C-SUV. Zarówno w historii marki, jak i na obecnym rynku motoryzacyjnym PEUGEOT 408 wyznacza nowe trendy. Oprócz charakterystycznego wyglądu i unikatowej sylwetki PEUGEOT oferuje szereg udoskonaleń w zakresie elektryfikacji i zwiększania efektywności energetycznej, dostarcza także emocji, których źródłem są zaawansowane technologie zwiększające przyjemność prowadzenia i ułatwiające intuicyjną jazdę. Nowego PEUGEOT 408 można już zobaczyć w polskich salonach. Marka zaprasza na dni otwarte od 10 do 11 marca i od 17 do 18 marca.
W związku z debiutem modelu PEUGEOT 408 ruszyła intensywna kampania reklamowa, której celem jest przybliżenie potencjalnym klientom nowej propozycji z gamy marki. Nowy PEUGEOT 408 jest samochodem innym niż wszystkie. Dlatego sięgnięto po niestandardowe środki komunikacji – odpowiednie dla tak unikatowego modelu. PEUGEOT postawił na innowacyjne na polskim rynku reklamowym rozwiązanie – reklamę 3D DOOH.
Trójwymiarowy PEUGEOT 408 pojawia się na narożnym ekranie Screen Network przy warszawskim hotelu Marriott – w ścisłym centrum stolicy. Dzięki wykorzystaniu efektu anamorficznego 3D, spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Dzięki temu bohater spotu – nowy PEUGEOT 408 – sprawia wrażenie „wysuwania się” się poza granice ekranu. Ten zabieg przyciąga uwagę przechodniów, a także odbiorców w internecie, naturalnie zwiększając zasięg kampanii.
Specjalnie przygotowana animacja podkreśla niepowtarzalny styl modelu PEUGEOT 408. Jego przyczajony, koci wygląd jest typowy dla modeli marki. Ostre linie nadwozia współgrają z grillem, idealnie wkomponowanym w przód samochodu, wykończonym w kolorze nadwozia, z umieszczonym na nim nowym logo PEUGEOT z głową lwa.
Za stworzenie kampanii odpowiadają agencje Energy BBDO (koncept kreatywny) oraz Starcom (zakup mediów). Za realizację kampanii 3D DOOH odpowiada Screen Network. Materiały 3D przygotował Televisor.