Nowy Peugeot 408 w reklamie 3D na ekranach DOOH

Do polskich salonów trafił nowy PEUGEOT 408. Niepowtarzalną sylwetkę swojego unikatowego modelu marka PEUGEOT prezentuje w nowej kampanii 3D na ekranach DOOH w centrum Warszawy. Dzięki anamorficznej animacji 3D wydaje się, że PEUGEOT 408 wyświetlany na ekranie LED, wyjeżdża poza jego krawędzie – przyciągając wzrok przechodniów.

Cyfrowy billboard 3D - reklama Peugeot 408 - Warszawa, Jerozolimskie

Nowy PEUGEOT 408 to świadectwo wyjątkowej kreatywności zespołu projektantów i inżynierów marki, których dzieło – fastback o unikatowej sylwetce – plasuje się powyżej segmentu C, koncepcyjnie sięgając segmentów D oraz C-SUV. Zarówno w historii marki, jak i na obecnym rynku motoryzacyjnym PEUGEOT 408 wyznacza nowe trendy. Oprócz charakterystycznego wyglądu i unikatowej sylwetki PEUGEOT oferuje szereg udoskonaleń w zakresie elektryfikacji i zwiększania efektywności energetycznej, dostarcza także emocji, których źródłem są zaawansowane technologie zwiększające przyjemność prowadzenia i ułatwiające intuicyjną jazdę. Nowego PEUGEOT 408 można już zobaczyć w polskich salonach. Marka zaprasza na dni otwarte od 10 do 11 marca i od 17 do 18 marca.

W związku z debiutem modelu PEUGEOT 408 ruszyła intensywna kampania reklamowa, której celem jest przybliżenie potencjalnym klientom nowej propozycji z gamy marki. Nowy PEUGEOT 408 jest samochodem innym niż wszystkie. Dlatego sięgnięto po niestandardowe środki komunikacji – odpowiednie dla tak unikatowego modelu. PEUGEOT postawił na innowacyjne na polskim rynku reklamowym rozwiązanie – reklamę 3D DOOH.

Trójwymiarowy PEUGEOT 408 pojawia się na narożnym ekranie Screen Network przy warszawskim hotelu Marriott – w ścisłym centrum stolicy. Dzięki wykorzystaniu efektu anamorficznego 3D, spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Dzięki temu bohater spotu – nowy PEUGEOT 408 – sprawia wrażenie „wysuwania się” się poza granice ekranu. Ten zabieg przyciąga uwagę przechodniów, a także odbiorców w internecie, naturalnie zwiększając zasięg kampanii.

PEUGEOT 408 billboard 3D - trójwymiarowa reklama w Warszawie

Specjalnie przygotowana animacja podkreśla niepowtarzalny styl modelu PEUGEOT 408. Jego przyczajony, koci wygląd jest typowy dla modeli marki. Ostre linie nadwozia współgrają z grillem, idealnie wkomponowanym w przód samochodu, wykończonym w kolorze nadwozia, z umieszczonym na nim nowym logo PEUGEOT z głową lwa.

Za stworzenie kampanii odpowiadają agencje Energy BBDO (koncept kreatywny) oraz Starcom (zakup mediów). Za realizację kampanii 3D DOOH odpowiada Screen Network. Materiały 3D przygotował Televisor.

Sprawdź również

Chcesz wiedzieć więcej?