Dobre wiadomości na ekranach Screen Network
FCB Bridge2Fun z portalem Onet.pl i przy wykorzystaniu ekranów LED należących do sieci Screen Network stworzyły serwis informacyjny „Dobre Wiadomości”.
W dobie pandemii dominują złe wiadomości. Razem z agencją FCB Bridge2Fun i serwisem informacyjnym Onet.pl postanowiliśmy odwrócić ten trend i spojrzeć na świat z tej lepszej strony. Wyjdź z domu i spójrz przed siebie, dobre informacje są w zasięgu twojego wzroku.
Dobrym wiadomościom znacznie trudniej jest się przebić na pierwsze strony gazet i serwisów informacyjnych niż tym złym. Zwłaszcza teraz, podczas pandemii koronawirusa. Dlatego wymyśliliśmy tę akcję, bo z wielu przeprowadzonych teraz badań wynika, że ludzie łakną dobrych wiadomości, bo dominują te złe. A przecież w ciężkich czasach na świecie dzieją się również dobre rzeczy.”
Rafał Baran, Prezes i dyrektor zarządzający FCB Bridge2Fun