Marriott Hotel
456 000
widownia dobowa
brutto
2x140 m2
powierzchni
reklamowej
LOK2579/80
identyfikator
lokalizacji
Hotel Marriott Warszawa

Marriott Double Screen to narożny ekran reklamowy. Składa się z dwóch wielkoformatowych ekranów LED (o wymiarach 140 m2 każdy), które znajdują się na dachu Hotelu Marriott – w ścisłym centrum Warszawy. Imponująca wielkość i doskonała lokalizacja, sprawiają, że reklama wyświetlana na ekranie każdego dnia zwraca uwagę tysięcy konsumentów. Telebim jest widoczny z trzech kierunków jazdy, pasażerów pobliskich przystanków komunikacji miejskiej oraz Dworca Warszawa Centralna.

Telebim znajduje się przy skrzyżowaniu kilku najczęściej uczęszczanych arterii w Warszawie – Alei Jerozolimskich, Jana Pawła II i Chałubińskiego (obecne rondo Czterdziestolatka). W pobliżu zlokalizowane są najważniejsze centra biznesowe, liczne punkty usługowo-handlowe (m.in. CH Złote Tarasy) i ważne węzły komunikacyjne (Dworzec Centralny, dworzec Warszawa Śródmieście i liczne przystanki tramwajowe i autobusowe). Generują one intensywny ruch przy ekranie przez 24h na dobę.

Reklamy prezentowane na nośniku mogą zmieniać się w czasie rzeczywistym w zależności od dowolnego czynnika, np.: pogody, wyniku meczu czy natężenia korków. Ekran umożliwia realizację kampanii opartych o Image recognition, a także emisję spotów 3D, które tworzą wrażenie trójwymiarowości produktów prezentowanych na ekranie.

Hotel Marriott Warszawa
Samsung x Żabson – pierwsza reklama 3D DOOH w Polsce (2)
Wróć do wszystkich ekranów
Warszawa, Al. Jerozolimskie 65/79 / Al. Jana Pawła II
Judyta Kruszyńska
Judyta Kruszyńska
DIRECT SALES MANAGER
Potrzebujesz skutecznej reklamy? Zamów kampanię!

Chcesz wiedzieć więcej?