Uczestnicy IAB HowTo DOOH na telebimie w centrum Warszawy
Za nami pierwsza konferencja IAB HowTo w całości poświęcona Digital Out of Home. Konferencja pełna inspirujących wystąpień i prezentacji, intrygujących dyskusji i… niespodzianek! Zaprosiliśmy uczestników Konferencji, aby sami przekonali się jak błyskawicznie działa DOOH i wskoczyli na Marriott!
IAB HowTo to cykl konferencji zainicjowanych przez przedstawicieli Grup Roboczych działających przy IAB Polska. To jedyne takie wydarzenia tworzone i prowadzone przez najlepszych branżowych ekspertów, którzy na co dzień – również w ramach działalności w IAB Polska – zajmują się kształtowaniem polskiego rynku digital.
IAB HowTo: WTF is digital OOH? Klasyczna konferencja o cyfrowym medium to pierwsza konferencja poświęcona w całości reklamie Digital Out of Home. 26 kwietnia w warszawskim kinie Helios najlepsi eksperci opowiadali: czym jest DOOH, jak wykorzystać to medium do realizacji celów komunikacyjnych, pokazywali najlepsze kampanie reklamowe i wyjaśniali, jak skutecznie i efektywnie planować działania na DOOH.
Wśród prelegentów nie mogło zabraknąć przedstawicieli Screen Network. Damian Rezner – nasz Dyrektor Operacyjny – wyjaśniał tajniki reklam 3D DOOH. Tłumaczył, jak marki przyciągają uwagę odbiorców dzięki spektakularnej cyfrowej reklamie zewnętrznej. Dyrektor Sprzedaży Screen Network – Maciej Paciorek – opowiadając o Smart City, pokazał, jak cyfrowa reklama zewnętrzna poprawia komunikację współczesnych miast.
Naszą specjalnością są innowacyjne kampanie, które przyciągają uwagę konsumentów, dlatego dla uczestników Konferencji przygotowaliśmy wyjątkową niespodziankę. Każdy uczestnik mógł „wskoczyć” na Marriott i przekonać się, jak szybkie i angażujące są ekrany Digital OOH!
Każdej chętnej osobie wykonywaliśmy zdjęcie, tworzyliśmy dedykowany dla niej spot i uczestnik pojawiał się na ekranie w przy hotelu Marriott – w samym centrum Warszawy. Od razu mógł zobaczyć efekt, bo przy naszym stanowisku wyświetlaliśmy transmisję, która na żywo pokazywała podgląd na ekran.
Digital OOH działa natychmiastowo. Na konferencji każdy uczestnik mógł przekonać się o tym na własnej skórze.
Dziękujemy za wspólną zabawę i udział w akcji!