Maciej Paciorek dyrektorem sprzedaży Screen Network
Maciej Paciorek objął stanowisko dyrektora sprzedaży Screen Network, dołączając do zarządu spółki. Firma jest liderem rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home). Zarządza siecią 20 tysięcy ekranów LED, oferując największe w Polsce zasięgi reklamowe, dzięki którym dociera z kampaniami do 6,5 mln osób dziennie.
Maciej Paciorek przez ostatnie 15 lat był związany z grupą Ströer Polska, gdzie w pierwszych latach pracy odpowiadał za współpracę z sektorem publicznym oraz wsparcie działu sprzedaży. W 2010 roku objął funkcję dyrektora działu sprzedaży regionalnej i instytucjonalnej. Stworzył ponad dwudziestoosobowy dział odpowiedzialny za sprzedaż do klientów bezpośrednich, regionalnych, agencji reklamowych oraz instytucji publicznych. Przez ostatnie 4 lata, jako członek zarządu Ströer Media, był odpowiedzialny za wszystkie kwestie związane z procesem sprzedaży oraz działaniami Public Affairs. Jest absolwentem Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Przez 7 lat był związany z polskimi i zagranicznymi instytucjami odpowiedzialnymi za integrację europejską.
– Maciej Paciorek ma ogromne doświadczenie sprzedażowe poparte wymiernymi sukcesami – mówi Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network. – Jestem przekonana, że jego wejście do zespołu, wpłynie na dalszą poprawę wyników, zwłaszcza sprzedaży bezpośredniej. W najbliższych latach zamierzamy maksymalnie wykorzystywać nasz potencjał i sprostać wyzwaniom rynkowym. Dlatego skoncentrujemy się na umocnieniu pozycji lidera rynku Digital Out of Home w Polsce oraz na dalszym rozwoju naszej sieci ekranów. Według wszelkich przewidywań, rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej, dzięki postępującej transformacji z tradycyjnych billboardów na nośniki digital, powinien rosnąć o co najmniej kilkanaście procent rocznie. A my zamierzamy być głównym beneficjentem tego wzrostu – dodaje Agnieszka Godlewska, prezes zarządu spółki.
Infrastruktura reklamowa Screen Network jest mocno zdywersyfikowana pod względem lokalizacji i wielkości ekranów, co pozwala oferować klientom atrakcyjne zasięgi i dotarcie do precyzyjnie określonych grup konsumentów. Ekrany zlokalizowane są zarówno w centrach miast, przy najbardziej ruchliwych arteriach komunikacyjnych, dworcach kolejowych, lotniskach, jak i w centrach handlowych, salonach prasowych i siłowniach. Spółka należy do grupy kapitałowej Digital Network, w której wypracowuje ponad 90% sprzedaży.