Nowe ekrany w Warszawie i Szczecinie – współpraca z J.W. Construction
Screen Network nawiązało współpracę z J.W. Construction. W wyniku podpisanej umowy lider polskiego rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej – firma Screen Network – poszerzyła ofertę o trzy spektakularne ekrany zainstalowane na budynkach dewelopera w Warszawie i Szczecinie.
Telebimy reklamowe znajdują się na w miejscach wysokiego natężenia ruchu. 100-metrowy ekran LED zlokalizowany na fasadzie prestiżowego wieżowca Hanza Tower położony jest w samym centrum Szczecina przy głównej arterii komunikacyjnej miasta – Alei Wyzwolenia. Hanza Tower to najwyższy budynek apartamentowo-komercyjny pomiędzy Trójmiastem a Berlinem. Każdego dnia reklamy wyświetlane na nośniku trafiają do ponad 95 000 odbiorców. Trafiają do mieszkańców Szczecina, dojeżdżających np. do pracy, ale również do osób odwiedzających Szczecin w celach turystycznych i tranzytowych. Ekran jest architektonicznie wkomponowany w bryłę budynku.
Ekrany w Warszawie położone są w pobliżu ważnych hubów komunikacyjnych. Telebim reklamowy przy trasie S8 każdego dnia ekran mija ponad 300 000 osób wjeżdżających do Warszawy ze strony Poznania, Katowic, Krakowa i Łodzi. To jedna z najważniejszych tras wlotowych Warszawy i miejsce maksymalnego natężenia ruchu. Lokalizacja charakteryzuje się bardzo długim najazdem. Ekran jest widoczny z odległości 1000 metrów, a usytuowanie nośnika w osi jezdni sprawia, że kierujący poruszają się wprost na ekran. Telebim przy ulicy Kasprzaka codziennie mija ponad 85 000 osób dojeżdżających do centrum stolicy z Woli i Bemowa. Łączna powierzchnia ekranów to blisko siedemdziesiąt pięć metrów kwadratowych.
Ekrany reklamowe to zupełnie nowe możliwości reklamy zewnętrznej. Dzięki stałemu połączeniu z zasobami sieci możliwe jest realizowanie kampanii, które do tej pory były możliwe tylko w Internecie. Reklamy wyświetlane na ekranach mogą automatycznie zmieniać się w zależności od pory dnia, pogody czy bieżących wydarzeń – np. wyniku meczu. Screen Network zapewnia nielimitowaną wymianę spotów w trakcie trwania kampanii, a ich podmiana następuje w zaledwie kilka minut. Dzięki temu reklamodawcy mogą działać „tu i teraz” i skutecznie docierać do konsumentów w przestrzeni miejskiej.
Screen Network zarządza największą w kraju siecią ponad 20 000 ekranów, które każdego dnia docierają do ponad 6 milionów osób. To wielkoformatowe ekrany i kurtyny LED zlokalizowane w centrach największych miast, ale także ekrany na dworcach kolejowych i w galeriach handlowych w całym kraju. Firma zapewnia kompleksową obsługę – od planowania kampanii, przez realizację, po raportowanie i pomiar wyników. Spółka należy do grupy kapitałowej Digital Network.