Stworzymy sieć reklamową w placówkach Poczty Polskiej
Rozszerzamy ofertę o ekrany w placówkach Poczty Polskiej! Umowa zakłada instalację ekranów reklamowych w 500 lokalizacjach w 106 miastach. Na ekranach wyświetlane będą zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych. Umowa została zawarta na pięć lat.
W placówkach pocztowych pojawią się nowoczesne ekrany reklamowe o wielkości minimum 43 cale. Liczba zamontowanych w nich ekranów będzie uzależniona od wielkości i potencjału obiektu. Pierwsze zamontowane urządzenia pojawią się na początek w minimum 500 placówkach w ciągu najbliższych 10 miesięcy.
Konsekwentnie staramy się zmieniać wygląd naszych placówek. Nowoczesna i przyjazna dla oka aranżacja wnętrz, coraz częściej obecna w naszych urzędach i filiach, zyska teraz kolejny przyciągający uwagę element. Monitory reklamowe pozwolą z jednej strony na promowanie usług Poczty, a z drugiej – udostępnimy możliwość promowania innych produktów i usług naszym partnerom biznesowym. Podpisana dzisiaj umowa to również dodatkowe wpływy do pocztowego budżetu
– podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej odpowiedzialny za logistykę i sieć placówek Poczty Polskiej.
Cieszymy się, że wspólnie z Pocztą Polską będziemy mogli zbudować nowoczesny kanał komunikacji, służący zarówno celom reklamowym, jak i informacyjnym dla odwiedzających placówki pocztowe. Nasz innowacyjny system emisji kampanii pozwala na działanie w czasie rzeczywistym, co ma ogromne znaczenie zarówno dla marek poszukujących nowatorskich sposobów dotarcia do konsumentów, jak i dla klientów, którzy odwiedzają placówki pocztowe. Nowa sieć doskonale uzupełnia naszą ogólnopolską ofertę, generującą ponad 10 milionów kontaktów z ekranami każdego dnia
– podkreśliła Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network
Screen Network zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych. Ekrany są zlokalizowane zarówno w centrach miast, przy najbardziej ruchliwych arteriach komunikacyjnych, dworcach kolejowych, lotniskach, jak i w centrach handlowych, salonach prasowych i siłowniach. Dzięki dużej różnorodności wielkości, jak i lokalizacji ekranów, Screen Network oferuje klientom atrakcyjne zasięgi i dotarcie do precyzyjnie określonych grup konsumentów. Spółka należy do grupy kapitałowej Digital Network