Powstało śląskie Times Square – uruchamiamy drugi Super Screen w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Screen Network – lider polskiego rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej – ogłasza uruchomienie drugiego, wielkoformatowego ekranu w Katowicach. Ekran ma 153m2 i każdego dnia generuje ponad 90 000 kontaktów. Nowoczesny cyfrowy nośnik został zainstalowany nad głównym wejściem do Galerii Katowickiej. To ścisłe centrum miasta i jeden z najważniejszych obiektów handlowych ponad 2-milionowej aglomeracji katowickiej. Galeria Katowicka sąsiaduje z głównym dworcem kolejowym w Katowicach – jednym z najważniejszych elementów systemu komunikacyjnego regionu. Na fasadzie budynku dworca znajduje się drugi ekran należący do Screen Network.
Nowy ekran w Galerii Katowickiej służy nie tylko jako medium reklamowe, ale także jako narzędzie do przekazywania ważnych informacji, wspierając tym samym codzienne życie lokalnej społeczności. To przestrzeń, którą aktywizujemy, przyciągając zarówno mieszkańców, jak i turystów. Poprzez skupienie dwóch ekranów w jednym miejscu, tworzymy punkt, który przyciąga uwagę i zapewnia maksymalną widoczność. Nowoczesna technologia przyczynia się do pozytywnej transformacji tego obszaru, czyniąc go punktem, wokół którego koncentruje się miejska dynamika i interakcje społeczne. Uruchomienie ekranu w Galerii Katowickiej to znaczący krok dla Screen Network, ale także impuls dla lokalnego rynku reklamowego. Nasze ekrany są nie tylko narzędziem reklamowym i platformą do komunikacji z mieszkańcami, ale stają się integralną częścią urbanistycznego krajobrazu miasta, podobnie jak słynne Times Square w Nowym Jorku.
– mówi Agnieszka Godlewska, Prezes Screen Network.
Ekran charakteryzuje się wysoką rozdzielczością (pixel 10,4 mm – 9216 pixeli/m2), kontrastem i doskonałymi kątami widzenia, które gwarantują najwyższą jakość wyświetlanego obrazu. Ponadprzeciętna jasność (8000 cd m2) gwarantuje doskonałą widoczność wyświetlanych treści nawet w słoneczne dni.
Kabinety ekranu były „szyte na miarę” – zostały zaprojektowane specjalnie na wymiar okien Galerii i stanowią ich idealne wypełnienie. Jednocześnie ekran ma formę przezierną, a to oznacza, że nie ogranicza dostępu światła słonecznego do Galerii.
– wyjaśnia Agnieszka Godlewska, Prezes Screen Network.
Ekran należy do najwyższej kategorii Super Screen – oferuje elastyczny model emisji i umożliwia realizację interaktywnych kampanii opartych o triggery, bazy danych i rozpoznawanie obiektów. Reklamy wyświetlane na ekranie mogą zostać uzależnione od dowolnego źródła danych i zmieniać się w zależności od pory dnia, pogody, wyniku meczu. Dzięki zaokrągleniu bryły budynku, na której znajduje się ekran, możliwa jest również emisja anamorficznych animacji 3D. Równie istotnym aspektem jest implementacja modelu sprzedaży Programmatic DOOH, która umożliwia automatyzację zakupu i optymalizację kampanii reklamowych w czasie rzeczywistym.
Screen Network zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych. Ekrany znajdują się w centralnych punktach największych miast, na dworcach kolejowych, lotniskach, a także w galeriach handlowych, pocztach i siłowniach w całej Polsce. Autorski system zarządzania emisją i połączenie ekranów z zasobami sieci daje możliwość uzależnienia prezentowanych treści od dowolnego źródła danych i natychmiastowej zmiany wyświetlanych komunikatów. Firma należy do grupy kapitałowej Digital Network, notowanej na GPW.