2024-05-20 |
Kampanie
Regionalizacja i retargeting – wiosenna kampania Pudliszki
Wyruszyliśmy w podróż po Polsce, aby wzmocnić skojarzenie między grillowaniem a ketchupem Pudliszki. W każdym mieście wyświetlaliśmy dedykowane hasła, nawiązujące do charakterystycznych punktów danego regionu.
W Łodzi podkreślaliśmy: Grill bez Pudliszek to jak Łódź bez Manufaktury. Na ekranie na dworcu w Poznaniu wskazywaliśmy: Grill bez Pudliszek to jak Poznań bez koziołków! Dzięki regionalizacji haseł, każda reklama była idealnie dopasowana do otoczenia odbiorcy. Aosoby, które znalazły się w pobliżu ekranów, mogły ponownie zobaczyć reklamę na swoich telefonach.
Wykorzystanie retargetingu pomogło umocnić przekaz i stworzyć spójną, angażującą komunikację, która towarzyszyła konsumentom w różnych punktach dnia.