Regionalizacja i retargeting – wiosenna kampania Pudliszki

Wyruszyliśmy w podróż po Polsce, aby wzmocnić skojarzenie między grillowaniem a ketchupem Pudliszki. W każdym mieście wyświetlaliśmy dedykowane hasła, nawiązujące do charakterystycznych punktów danego regionu.

W Łodzi podkreślaliśmy: Grill bez Pudliszek to jak Łódź bez Manufaktury. Na ekranie na dworcu w Poznaniu wskazywaliśmy: Grill bez Pudliszek to jak Poznań bez koziołków! Dzięki regionalizacji haseł, każda reklama była idealnie dopasowana do otoczenia odbiorcy. Aosoby, które znalazły się w pobliżu ekranów, mogły ponownie zobaczyć reklamę na swoich telefonach.

Wykorzystanie retargetingu pomogło umocnić przekaz i stworzyć spójną, angażującą komunikację, która towarzyszyła konsumentom w różnych punktach dnia.

Sprawdź również

Chcesz wiedzieć więcej?