Kontekstowa kampania Pudliszek. Ekrany nawiązują do ikonicznych punktów miast
Pudliszki rozpoczęły sezon na grilla, stawiając na kontekstową kampanię na ekranach LED w największych polskich miastach. Seria obrazowych porównań pokazywała, że grill i Pudliszki to absolutnie nierozerwalne połączenie: Grill bez Pudliszek to jak… Katowice bez Spodka czy Warszawa bez Pałacu Kultury! Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji każdy ekran wyświetlał inny komunikat, dopasowując wyświetlaną reklamę do otoczenia konsumenta.
Każdy grill to znajomi/rodzina, odpoczynek i dobrze spędzony czas. Jednak podstawowym składnikiem prawdziwego grilla to pyszna kuchnia. W najnowszej kampanii Pudliszki pokazują, że grill bez Pudliszek to po prostu nie to samo.
Nic dziwnego, Pudliszki to ketchup #1 wśród polskich rodzin. Dlatego, kiedy myślimy o grillu, myślimy: Pudliszki! A skoro aż 87% Polaków nie wyobraża sobie grilla bez ketchupu*, nasza kampania została zaplanowana oraz zrealizowana w idealnych punktach styku w idealnym do tego zadania czasie.
Małgorzata Michalak-Wojskowicz, Senior Category Product Manager Kraft Heinz
Idea kreatywna powstała w oparciu o pozycjonowanie marki Pudliszki – Cała przyjemność w Pudliszkach. Każda egzekucja kreatywna stworzona na potrzeby kampanii miała zbudować ciekawą, angażującą oraz nośną komunikację, sięgając po aspekty lokalne (w największych miastach w Polsce), jak i sezonowe (grill, urlop, dobra pogoda, góry, morze). Każda z egzekucji w kampanii wykorzystywała także w bardzo naturalny sposób kontekst danego miejsca oraz nośnika, dopasowując do tych elementów odpowiedni język.
Wykorzystaliśmy geolokalizację, aby zróżnicować wyświetlane komunikaty i przyciągnąć uwagę konsumentów kontekstowo dopasowanymi hasłami. Takie działanie mocniej przyciąga uwagę odbiorców, a w konsekwencji skuteczniej wpływa na zwiększenie sprzedaży w kluczowym dla marki sezonie.
Damian Rezner, Dyrektor Operacyjny Screen Network
Reklama na każdym ekranie przedstawiała inne hasło, odnosząc się do charakterystycznych punktów okolicy. Wystarczy spojrzeć na przykładowe kreacje kampanii, aby momentalnie zgodzić się z danym komunikatem oraz ze stwierdzeniem: „Sezon na grilla należy do Pudliszek.”
Kampania została zrealizowana na ekranach Screen Network przez Polsat Media. Za ideę kreatywną odpowiada agencja Spot&Dot.