Ruszyła największa międzynarodowa kampania DOOH w historii!
Jako jedyna firma z polskiego sektora Digital OOH bierzemy udział w ogólnoświatowej kampanii #OurSecondChance, która jest realizowana przez Międzynarodową Organizację „World Out of Home Organization”. Organizacja ta zrzesza największe firmy z sektora reklamy zewnętrznej z całego świata. W rezultacie w kampanii bierze udział kilkaset tysięcy ekranów, z czego ponad 20 tysięcy należy do Screen Network.
„Na całym świecie stopniowo znoszone są blokady, a ludzie wracają do przestrzeni miejskiej. Powtórne otwarcie jest momentem wielkie szansy dla ludzkości na stworzenie nowej, lepszej rzeczywistości wykorzystującej świeżo zbudowane poczucie wspólnoty. Aby wzmocnić ten trend, organizacja „World Out of Home Organization” [WOO] zrzeszająca największe firmy z sektora reklamy zewnętrznej wspólnie z agencją New Commercial Arts stworzyła kampanię #OurSecondChance.”