Screen Network powołuje innowacyjną komórkę Think DOOH
Think DOOH to nowa jednostka w strukturze Screen Network, której celem jest tworzenie innowacyjnych projektów reklamowych na ekranach Digital Out-Of-Home.
Powołanie jednostki jest odpowiedzią na bieżące potrzeby biznesowe i ciągle zwiększające się możliwości współczesnej reklamy zewnętrznej. Dzięki rozwojowi technologii możliwe staje się zastosowanie niespotykanych do tej pory narzędzi, jak np. rozpoznanie konsumentów w czasie rzeczywistym i dostarczenie im adekwatnych do potrzeb i zainteresowań komunikatów reklamowych. Jednostka, skupiać się będzie na projektach wykorzystujących możliwość łączenia ekranów digital OOH z big data, reklamą mobile oraz na tworzeniu zaawansowanego software-u „image recognition”, służącego do rozpoznania i śledzenia dowolnych obiektów przed ekranami.
Pierwszą realizacją Think DOOH była kampania dla centrum handlowego Placu Unii Shopping Mall.
W kampanii zastosowaliśmy zaawansowany software służący do analizy obrazu. Aplikacja bazująca na systemie kamer monitorowała ruch pieszy i samochodowy na skrzyżowaniu przed ekranem zainstalowanym na fasadzie centrum handlowego. Emisja spotów reklamowych była odtwarzana tylko w momentach zmiany światła na czerwone, dzięki czemu przekaz docierał skuteczniej do osób oczekujących na zmianę światła na zielone (gdy osiągnięty został najwyższy poziom atencji)
– mówi Damian Rezner
Kolejna kampania przeprowadzona była dla Burger King i napojów mrożonych Oreo Shakes.
Screen Network to największa firma z sektora Digital OOH na polskim rynku jeśli chodzi o liczbę posiadanych i zarządzanych ekranów, pozycja ta zobowiązuje jednak do szukania coraz to nowszych rozwiązań technologicznych, których oczekują nasi wymagający klienci. Mocno wierzę w to, że Damian Rezner jako niezwykle kreatywny manager, który od lat związany jest z firmą z sukcesem rozwinie naszą innowacyjną komórkę Think DOOH.
– Agnieszka Godlewska, Prezes Screen Network