Screen Network w finale prestiżowego konkursu Digital Signage Awards 2020
Stworzyliśmy dla kanału Fox unikalną na skalę europejską kampanię, z wykorzystaniem możliwości sztucznej inteligencji, którą docenili wysokiej klasy, światowi specjaliści.
Rozdanie nagród już 12 lutego!
Firma Screen Network znalazła się w finale międzynarodowego prestiżowego konkursu Digital Signage Awards 2020, za niestandardową, innowacyjną kampanię dla kanału Fox, promującą poświęcony służbom ratowniczym serial „Chicago Fire”. Warto podkreślić, że to zaraz po APEX, najważniejsza obecnie nagroda branży Digital Signage na świecie. A obecność w gronie finalistów, w towarzystwie najlepszych firm z tego sektora, to duże wyróżnienie. Nagroda przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Przyznaje ją jury, złożone z cenionych ekspertów tej branży z wielu krajów.
Na czym polegała kampania zrealizowana dla stacji Fox?
Zainstalowany przy 165-metrowej kurtynie LED, umiejscowionej na fasadzie centrum handlowego Plac Unii City Shopping, system kamer oraz mikrofonów stale monitorował drogę przed ekranem, wyszukując pojazdy służb ratunkowych jadących na sygnale. Z chwilą zlokalizowania pojazdu, ekran wyświetlał dedykowaną kreację związaną z tematyką serialu „Chicago Fire”. Kampania dla kanału Fox jest unikalna na skalę europejską. Zastosowana w projekcie aplikacja AI, stworzona przez Screen Network wspólnie z firmą Veturai, potrafi wykrywać i klasyfikować pojazdy nawet z 500 metrów. Akcja specjalna przygotowana została w oparciu o wykorzystanie możliwości sztucznej inteligencji, wizji komputerowej oraz analizy dźwięku w zakresie wykrywania konkretnych pojazdów. Przyszłość znana z filmów science fiction, dzięki takim rozwiązaniom dostępna już teraz.
Trzymajcie za nas kciuki!