Screen Network w IAB Polska

Screen Network S.A. dołączyło do grona firm członkowskich IAB Polska, jako ekspert w dziedzinie Digital OOH.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest stowarzyszeniem działającym na rzecz edukacji rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.

Cieszymy się z przystąpienia do IAB, organizacji, która tak prężnie działa na rynku światowym jak i polskim, skupiając całą branżę digital. Zależy nam na aktywnym rozwoju tej branży w Polsce i chcemy w tym aktywnie uczestniczyć. Działania IAB umożliwiają śledzić najnowsze trendy w sektorze digital, pozwalają być na bieżąco i dzielić się wiedzą w tym zakresie

– tłumaczy Agnieszka Godlewska, Prezes Screen Network

Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Sprawdź również

Chcesz wiedzieć więcej?