Niewidzialne rany – spot wyświetlany na ekranie reaguje na działania Internautów
„Blue Monday”, to podobno najbardziej depresyjny dzień w roku. W związku z tym dniem razem ze Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce i Państwowy Instytut Badawczy NASK uruchomiliśmy niestandardową kampanię interaktywną na 140-metrowej kurtynie LED znajdującej się na fasadzie Centrum Handlowego Plac Unii City Shopping. Akcja jest częścią ogólnopolskiej kampanii pod hasłem: „Przemoc w Internecie zostawia niewidzialne rany”.”Prawie połowa polskich nastolatków doświadczyła agresji w Internecie, a 39% z nich nie powiedziało o tym nikomu. Dlaczego? Na to pytanie starają się odpowiedzieć eksperci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i Państwowego Instytutu Badawczego NASK we wspólnej kampanii pod hasłem: „Przemoc w Internecie zostawia niewidzialne rany”.”
więcej pod linkami:
https://nowymarketing.pl/a/30559,sos-wioski-dzieciece-ruszy…