Screen Network z nagrodą Digital Signage Awards 2020

Drodzy Państwo! Pragniemy podzielić się z Wami cudowną wiadomością! 🙂

Zdobyliśmy prestiżową nagrodę w międzynarodowym konkursie Digital Signage Awards 2020!

Naszą niestandardową, innowacyjną kampanię dla kanału Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda ta przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej.

Wyróżnienie przez jury złożone z cenionych światowych ekspertów jest dla nas potwierdzeniem, że nowatorskie i kreatywne kampanie Screen Network, przedstawiające zastosowanie niestandardowych rozwiązań w tej dziedzinie, mogą nie tylko konkurować na arenie międzynarodowej, ale także być stawiane za wzór dla pozostałych firm. To dla nas wielkie uznanie i zachęta, by nie ustawać w realizowaniu coraz bardziej zaskakujących i imponujących kreacji dla naszych klientów.

Wczoraj w Amsterdamie nagrodę wręczył Matthiew Davies, Dyrektor Digital Signage Awards. W imieniu Screen Network statuetkę odebrali: Damian Rezner, Head of Think DOOH oraz Michał Kaleta, Manager ds. rozwoju sieci DOOH.

Sprawdź również
Judyta Kruszyńska
Judyta Kruszyńska
DIRECT SALES MANAGER
Potrzebujesz skutecznej reklamy? Zamów kampanię!

Chcesz wiedzieć więcej?