Srebro w konkursie IAB Mixx Awards 2021!

Zdobyliśmy srebro w konkursie IAB MIXX Awards 2021!
Nasza inicjatywa, realizowana razem z Narodowym Centrum Krwi „Ratujmy życie – pilnie potrzebna krew!” otrzymała srebrną statuetkę w kategorii Offline Digitizing!
Co więcej! Kampania „Niewidzialne Rany” stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, której byliśmy częścią, zdobyła brąz w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR. To wspólny sukces VMLY&R, Wavemaker i Papaya Films.
To dla nas wielka radość i niezwykłe wyróżnienie, za które serdecznie dziękujemy!
Ratujmy życie – pilnie potrzebna krew!

W ramach akcji, na ekranach digital OOH w całej Polsce, informowaliśmy o najbardziej potrzebnych grupach krwi w danym regionie. Dane były wyświetlane w czasie rzeczywistym, dzięki połączeniu ekranów z bazą danych NCK. Jednocześnie wskazywaliśmy informacje o najbliższych Regionalnych Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, w których można było oddać krew lub jej składniki.
Przemoc w Internecie zostawia niewidzialne rany

Celem kampanii było przeciwdziałanie przemocy rówieśniczej, jakiej doświadczają dzieci w Internecie. W akcji wykorzystano wielkoformatowy ekran LED, który został połączony z systemem monitorującym zasoby Internetu w czasie rzeczywistym. Wyświetlana kreacja zmieniała się pod wpływem działania internautów, którzy oznaczali akację w mediach społecznościowych i odwiedzali dedykowaną stronę.