Nowe wielkoformatowe telebimy w Warszawie i Katowicach
Screen Network poszerzyło ofertę o dwa najbardziej spektakularne ekrany reklamowe w Polsce. Firma została właścicielem wielkoformatowych ekranów zainstalowanych na fasadach dworców Warszawa Centralna i głównej stacji kolejowej w Katowicach.
Kurtyna LED wtopiona w fasadę dworca Warszawa Centralna to największy ekran reklamowy w Polsce. Jego powierzchnia przekracza 480 m2. Imponująca wielkość i doskonała lokalizacja, sprawiają, że komunikaty wyświetlane na ekranie każdego dnia zwracają uwagę tysięcy odbiorców: przechodniów, kierowców, a także pasażerów komunikacji miejskiej. Od warszawiaków przez osoby regularnie dojeżdżające do stolicy do pracy czy szkoły, po gości i turystów z całej Europy.
Ekran zainstalowany na fasadzie dworca Katowice znajduje się w komunikacyjnym i rozrywkowym centrum Śląska. Ma 145 m2 i jest widoczny z ponad 150 metrów, przez co wyróżnia się długim kontaktem odbiorcy z wyświetlanym komunikatem. Każdego dnia w zasięgu nowych ekranów Screen Network znajduje się ponad 300 000 osób.
Oba nośniki wykorzystują najnowsze technologie, a dzięki elastycznemu modelowi emisji, wyświetlany spot może mieć dowolną długość, a częstotliwość i termin emisji są dopasowywane do potrzeb klienta. Reklamy wyświetlane na ekranach mogą zostać uzależnione od dowolnego źródła danych i zmieniać się w zależności od pory dnia, pogody, wyniku meczu. Mogą także odliczać czas, jaki pozostał do premiery nowego produktu. Screen Network oferuje również nielimitowaną wymianę spotów w trakcie trwania kampanii w zaledwie kilka minut.
– Jesteśmy niezwykle dumni z tej inwestycji. Dwie wielkoformatowe kurtyny LED poszerzyły ofertę naszych najbardziej spektakularnych ekranów Super Screen. Świetna lokalizacja nośników sprawia, że trafiamy do wszystkich grup docelowych: mieszkańców, osób dojeżdżających do pracy, podróżujących biznesowo, a także turystów – mówi Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network. – Elastyczny system emisji kampanii, który oferujemy, pomaga markom skutecznie docierać z ich komunikatem do konsumentów.
Screen Network zarządza siecią ponad 20 000 ekranów. Nośniki są zlokalizowane zarówno w centrach miast, przy najbardziej ruchliwych arteriach komunikacyjnych, dworcach kolejowych, lotniskach, jak i w centrach handlowych, salonach prasowych i siłowniach. Dzięki dużej różnorodności wielkości, jak i lokalizacji ekranów, Screen Network oferuje klientom atrakcyjne zasięgi i dotarcie do precyzyjnie określonych grup konsumentów. Spółka należy do grupy kapitałowej Digital Network.