Współtworzymy międzynarodową akcję Our Second Chance
Międzynarodowa Organizacja „World Out of Home Organization” [WOO] zrzeszająca największe firmy z sektora reklamy zewnętrznej uruchomiła kampanię #OurSecondChance. Jest to największa kampania Outdoorowa w historii. Projekt ruszył na całym świecie w poniedziałek 27 lipca.
Na całym świecie stopniowo znoszone są blokady, a ludzie wracają do przestrzeni miejskiej. Powtórne otwarcie jest momentem wielkie szansy dla ludzkości na stworzenie nowej, lepszej rzeczywistości wykorzystującej świeżo zbudowane poczucie wspólnoty. Aby wzmocnić ten trend Organizacja „World Out of Home Organization” [WOO] zrzeszająca największe firmy z sektora reklamy zewnętrznej wspólnie z agencją New Commercial Arts stworzyła kampanie #OurSecondChance.
Osią kampanii są hasła ukazujące wartości jakie udało się ludzkości zbudować w trakcie bezprecedensowego „zamknięcia” wywołanego koronawirusem, skupione wokół hasła #OurSecondChance.
W kampanii bierze udział rekordowa liczba firm z sektora OOH, które bezkosztowo przekazały swoje powierzchnie reklamowe. W akcji biorą udział firmy z 6 kontynentów – Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Afryki, Azji, Australii i Oceanii. Wśród firm warto wymienić Clear Channel, Ocean Outdoor, Ströer, OUTFRONT, oOh! Mediaa także nowych członków organizacji-Phoenix Metropolitan (Chiny) i LIVE BOARD (Japonia).