Zdrofit stawia na reklamę 3D na ekranie DOOH w centrum Warszawy

Od października, w samym centrum Warszawy, emitowana jest trójwymiarowa reklama sieci klubów fitness Zdrofit. Widzowie mogą zobaczyć, jak trójwymiarowi bohaterowie kampanii ćwiczą i zachęcają do wspólnego treningu w Zdroficie.

Głównym przesłaniem najnowszej kampanii reklamowej klubów fitness Zdrofit jest hasło „NAJbliżej do formy”. Jednym z wyjątkowych elementów kampanii jest spot 3D, który wykorzystuje efekt wydobywających się postaci. Wiodącymi kanałami komunikacyjnymi kampanii są internet i radio. Dodatkowo, w Warszawie zdecydowano się na digitalowy nośnik i reklamę 3D. Ne ekranie zlokalizowanym na budynku warszawskiego hotelu Marriott, przy skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II z Al. Jerozolimskimi, wyświetlana jest trójwymiarowa reklama.

Bohaterami spotu są osoby trenujące w klubach fitness – mężczyźni, kobiety, osoby młode, w średnim wieku i dojrzałe. Celem autorów było uchwycenie codziennych, autentycznych klubowych aktywności oraz dokumentacja satysfakcji płynącej z regularnego treningu. Trójwymiarowe postacie ćwiczących osób wydają się wychodzić poza ekran, co przyciąga uwagę przechodniów i kierowców.

Nasz cel numer jeden to zachęcić Polaków do aktywności fizycznej, co przekłada się na lepsze samopoczucie fizyczne i psychiczne. Jednocześnie chcemy zaprezentować nasze kluby. Są to miejsca doskonale wyposażone, z rozbudowaną ofertą treningową i wsparciem profesjonalnych trenerów. I co najważniejsze: każdy – bez względu na wiek, sylwetkę, czy dotychczasowe osiągnięcia – znajdzie w ich ofercie aktywność odpowiednią dla siebie.

– wyjaśnia Tomasz Groń, dyrektor zarządzający Benefit Systems Oddział Fitness

Ta innowacyjna kampania łączy zaawansowane technologie reklamowe z przesłaniem promującym zdrowy styl życia i aktywność fizyczną. Jej przygotowanie było dla twórców ogromnym wyzwaniem. Zasadniczym założeniem było wykorzystanie płaskich ekranów LED do symulacji efektu 3D. Konieczne było stworzenie ramy i stelaża, który imituje dwa ekrany, a następnie zagospodarowanie ich w postprodukcji. W ostatnim etapie dodano elementy graficzne i trójwymiarowe, które sprawiły, że postacie i rekwizyty symulują rzeczywistość 3D – i niejako „wychodzą” z ekranów.

Zależy nam, żeby zachęcić jak najwięcej ludzi do zdrowego stylu życia, do aktywności fizycznej. Dlatego szukamy nowych form przekazu reklamowego. Chcemy zwrócić uwagę i wzbudzić zainteresowanie, minimalizować bariery i angażować naszych potencjalnych klientów, odbiorców reklam.

– o powodach wyboru nośnika outdoorowego 3D opowiada Magdalena Rodak-Dębowska, kierownik ds. komunikacji i promocji marek Benefit Systems Oddział Fitness
Zdrofit-reklama-3D-na-ekranie-DOOH-Warszawa

Za kampanię odpowiadają: agencja reklamowa Keino, zakup mediów domy mediowe Value Media oraz Mido, produkcja sesji zdjęciowej i video dom produkcyjny Joho, realizacja kampanii Digital OOH: Screen Network i Polsat Media.

Sprawdź również

Chcesz wiedzieć więcej?