Dopiero co informowaliśmy o uzyskaniu statusu finalisty Digital Signage Awards 2022, a już możemy poszczycić się kolejnym wyróżnieniem! Otrzymaliśmy nominacje do IAB MIXX Awards 2021 – najważniejszego krajowego konkursu branży digital.

Mamy szansę na zdobycie statuetek w dwóch kategoriach:

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 2 grudnia, zachęcamy, abyście trzymali za nas kciuki!

Kampania Ratujmy życie – pilnie potrzebna krew - Screen Network i Narodowe Centrum Krwi (NCK)

„Ratujmy życie – pilnie potrzebna krew!” 

W ramach akcji, na ekranach digital OOH w całej Polsce, informowaliśmy o najbardziej potrzebnych grupach krwi w danym regionie. Dane były wyświetlane w czasie rzeczywistym, dzięki połączeniu ekranów z bazą danych NCK. Jednocześnie wskazywaliśmy informacje o najbliższych Regionalnych Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, w których można było oddać krew lub jej składniki.

SOS Wioski Dziecięce

Przemoc w Internecie zostawia niewidzialne rany

Celem kampanii było przeciwdziałanie przemocy rówieśniczej, jakiej doświadczają dzieci w Internecie. W akcji wykorzystano wielkoformatowy ekran LED, który został połączony z systemem monitorującym zasoby Internetu w czasie rzeczywistym. Wyświetlana kreacja zmieniała się pod wpływem działania internautów, którzy oznaczali akację w mediach społecznościowych i odwiedzali dedykowaną stronę.