Jesteśmy nominowani do Mixx Awards 2021!
![](https://screennetwork.pl/wp-content/uploads/2021/11/Konkurs-IAB-Mixx-Awards-2021-nominacje-Screen-Network-nagrody-1-1110x624.jpg)
Dopiero co informowaliśmy o uzyskaniu statusu finalisty Digital Signage Awards 2022, a już możemy poszczycić się kolejnym wyróżnieniem! Otrzymaliśmy nominacje do IAB MIXX Awards 2021 – najważniejszego krajowego konkursu branży digital.
Mamy szansę na zdobycie statuetek w dwóch kategoriach:
- Offline Digitizing za projekt „Ratujmy życie – pilnie potrzebna krew!” zrealizowany wraz z Narodowym Centrum Krwi
- Public Service, non-profit campaign & CSR za kampanię „Przemoc w Internecie zostawia niewidzialne rany” stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce (VMLY&R | Wavemaker | Papaya Film)
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 2 grudnia, zachęcamy, abyście trzymali za nas kciuki!
„Ratujmy życie – pilnie potrzebna krew!”
![](https://screennetwork.pl/wp-content/uploads/2021/11/NCK-Screen-Network-1110x624.jpg)
W ramach akcji, na ekranach digital OOH w całej Polsce, informowaliśmy o najbardziej potrzebnych grupach krwi w danym regionie. Dane były wyświetlane w czasie rzeczywistym, dzięki połączeniu ekranów z bazą danych NCK. Jednocześnie wskazywaliśmy informacje o najbliższych Regionalnych Centrach Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, w których można było oddać krew lub jej składniki.
„Przemoc w Internecie zostawia niewidzialne rany”
![](https://screennetwork.pl/wp-content/uploads/2021/11/SOW-Wioski-dzieciece-2-1110x624.jpg)
Celem kampanii było przeciwdziałanie przemocy rówieśniczej, jakiej doświadczają dzieci w Internecie. W akcji wykorzystano wielkoformatowy ekran LED, który został połączony z systemem monitorującym zasoby Internetu w czasie rzeczywistym. Wyświetlana kreacja zmieniała się pod wpływem działania internautów, którzy oznaczali akację w mediach społecznościowych i odwiedzali dedykowaną stronę.