Wysokość rabatu na pysznego shake’a była uzależniona od wysokości temperatury – im była wyższa, tym bardziej spadała cena orzeźwiających Oreo Shakes. Połączyliśmy technologię odczytywania danych o temperaturze z dynamiczną kreacją. Reklama wyświetlana na telebimach zmieniała się wraz z aktualnymi danymi dotyczącymi pogody. Aktualna temperatura była automatycznie odczytywana i przekazywana do systemu, który generował odpowiednią kreację na każdy z ekranów.
Reklama wyświetlana na ekranie zmienia się w zależności od temperatury – dopasowywała się do warunków, których doświadczała osoba przed ekranem. Im wyższa była temperatura (a tym samym im większa była skłonność do zakupu shake’a), tym bardziej cena spadała. Ekrany LED automatycznie zmieniały reklamy wraz ze zmianami temperatury w pobliżu każdego telebimu.
Cena szejka była uzależniona od aktualnej temperatury w pobliżu wybranych ekranów. Gdy termometry wskazywały powyżej 25°C, shake kosztował 5,99 zł. Natomiast gdy temperatura sięgała powyżej 30 i 35 stopni Celsjusza – mrożone napoje dostępne były odpowiednio za 4,99 zł i 2,99 zł. Gdy lato zrobiło się tropikalne, a termometr wskazywał 40°C i więcej – koktajle w Burger Kingu były dostępne za darmo! Mieszkańcy polskich miast nie musieli sprawdzać temperatury, aby wiedzieć, kiedy zaoferowano im zniżkę. Ekrany LED umieszczone przy restauracjach odświeżały te informacje w czasie rzeczywistym i zmieniały wyświetlane reklamy.