

Czy jedno mrugnięcie wystarczy, aby zatrzymać spojrzenia? Kampania LONG4LASHES udowadnia, że tak! Dzięki wykorzystaniu animacji 3D na płaskich ekranach Digital OOH rzęsy zdają się wychodzić poza ekran, tworząc efekt głębi i dynamiki, który wyróżnia się w miejskim krajobrazie.
LONG4LASHES przeniosło reklamę beauty na nowy poziom, wykorzystując innowacyjną technologię 3D na płaskich nośnikach Digital OOH. Efekt złudzenia optycznego sprawia, że zarówno produkt, jak i ogromne, hipnotyzujące rzęsy zdają się wychodzić poza ekran, przyciągając spojrzenia przechodniów. To doskonały przykład, jak kreatywna forma wizualna potrafi zwiększyć zaangażowanie odbiorców i podkreślić główny przekaz kampanii.
Dzięki dynamicznemu ruchowi oraz anamorficznej perspektywie reklama zyskuje niezwykłą głębię, mimo że jest wyświetlana na tradycyjnych, płaskich ekranach. To innowacyjne podejście do Digital OOH sprawia, że kampania wyróżnia się na tle statycznych komunikatów i dosłownie zatrzymuje odbiorców na chwilę, by mogli podziwiać niezwykły efekt wizualny.
Spoty można było zobaczyć na ekranach w Katowicach, Łodzi i Warszawie, gdzie wpisały się w dynamiczny rytm miasta, łącząc technologię, kreatywność i nowoczesną komunikację marki. LONG4LASHES udowadnia, że przestrzeń miejska to doskonałe miejsce na innowacyjne rozwiązania, które potrafią oczarować odbiorców jednym mrugnięciem.