Pudliszki rozpoczęły sezon na grilla, stawiając na kontekstową kampanię na ekranach LED w największych polskich miastach. Seria obrazowych porównań pokazywała, że grill i Pudliszki to absolutnie nierozerwalne połączenie: Grill bez Pudliszek to jak… Katowice bez Spodka czy Warszawa bez Pałacu Kultury! Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji każdy ekran wyświetlał inny komunikat, dopasowując wyświetlaną reklamę do otoczenia konsumenta.
Wykorzystaliśmy geolokalizację, aby zróżnicować wyświetlane komunikaty i przyciągnąć uwagę konsumentów kontekstowo dopasowanymi hasłami. Reklama na każdym ekranie przedstawiała inne hasło, odnosząc się do charakterystycznych punktów okolicy. Wystarczy spojrzeć na przykładowe kreacje kampanii, aby momentalnie zgodzić się z danym komunikatem oraz ze stwierdzeniem: „Sezon na grilla należy do Pudliszek.”
Idea kreatywna powstała w oparciu o pozycjonowanie marki Pudliszki – Cała przyjemność w Pudliszkach. Każda egzekucja kreatywna stworzona na potrzeby kampanii miała zbudować ciekawą, angażującą oraz nośną komunikację, sięgając po aspekty lokalne (w największych miastach w Polsce), jak i sezonowe (grill, urlop, dobra pogoda, góry, morze). Każda z egzekucji w kampanii wykorzystywała także w bardzo naturalny sposób kontekst danego miejsca oraz nośnika, dopasowując do tych elementów odpowiedni język. Takie działanie mocniej przyciąga uwagę odbiorców, a w konsekwencji skuteczniej wpływa na zwiększenie sprzedaży w kluczowym dla marki sezonie.