Twoja krew ratuje życie | Screen Network & Narodowe Centrum Krwi

Nasza inicjatywa „Ratujmy życie – pilnie potrzebna krew!” została nominowana w konkursie Kreatura 2021!

Kampania realizowana z Narodowym Centrum Krwi otrzymała nominację w kategorii DOOH (Digital Out of Home). W ramach akcji, na ekranach  digital OOH w całej Polsce, informowaliśmy o najbardziej potrzebnych grupach krwi w danym regionie. Dane były wyświetlane w czasie rzeczywistym, dzięki połączeniu ekranów z bazą danych NCK. Jednocześnie wskazywaliśmy informacje o najbliższych placówkach, w których można oddać krew. Wyniki konkursu poznamy już 25 listopada. Zachęcamy, abyście trzymali za nas kciuki!

Otrzymana nominacja, to kolejne wyróżnienie dla kampanii „Ratujmy życie – pilnie potrzebna krew!”. Możemy poszczycić się także tytułem finalisty międzynarodowego konkursu Digital Signage Awards 2022 i dwiema nominacjami w konkursie IAB Mixx Awards 2021. To dla nas ogromny zaszczyt i powód do dumy, dlatego zachęcamy, abyście trzymali za nas kciuki na dalszych etapach konkursów!