

Wyświetlane spoty zmieniały się w zależności od pogody i pory dnia. Reklama nawiązywała do warunków, jakich w danym momencie doświadczali konsumenci w pobliżu konkretnego ekranu. Kontekstowo dopasowane hasła trafnie komentowały rzeczywistość, przyciągając uwagę konsumentów. Dawało to odbiorcy wrażenie, że reklama aktywnie towarzyszy mu w codziennym rytmie i pointuje to, co przynosi aura.
Bracia Sadownicy zachęcali do sięgnięcia po naturalne produkty z pysznych polskich jabłek, wykorzystując pełnie możliwości cyfrowych ekranów reklamowych. Kampania miała na celu przede wszystkim zwiększenie sprzedaży i pokazanie szerokiego portfolio marki. W warstwie wizualnej na pierwszym planie widoczny był przede wszystkim dobrze wyeksponowany produkt, który w połączeniu z chwytliwym hasłem, celnie komentującym otaczającą rzeczywistość był kluczem do złapania uwagi i wejściem w dialog z odbiorcą.
Reklamy były wyświetlane na telebimach przy najczęściej uczęszczanych drogach i skrzyżowaniach w dużych, polskich miastach.