Większość z nas czując głód, jest podatna na kulinarne sugestie. Tę zależność wykorzystał McDonald’s, korzystając z możliwości ekranów reklamowych Screen Network. Kampania była wyświetlana na telebimach znajdujących się w pobliżu restauracji. Ekrany na bieżąco pobierały informacje o natężeniu ruchu i korkach i informowały kierowców, ile minut drogi pozostało im jeszcze do upragnionego posiłku.
Dynamiczna kreacja została podłączona do bazy danych monitorującej natężenie ruchu na odcinku między ekranem a najbliższą restauracją McDonald’s. Dzięki temu każdy z ekranów automatycznie aktualizował wyświetlaną kreację i wskazywał rzeczywisty czas dojazdu do najbliższej restauracji. Kampania była emitowana tylko w trakcie dostępności oferty śniadaniowej w restauracjach. Wybrane nośniki LED znajdowały się w odległości maksimum 2 km od restauracji. Ekrany reklamowe to zupełnie nowe możliwości reklamy zewnętrznej. Dzięki stałemu połączeniu z zasobami sieci możliwe jest realizowanie kampanii, które do tej pory były możliwe tylko w Internecie.