W kampanii dla marki Philips wykorzystaliśmy odczyty z urządzeń pomiarowych, które na bieżąco aktualizowały spoty pokazywane na naszych telebimach reklamowych. Wyświetlana kreacja wskazywała aktualną jakość powietrza w pobliżu każdego z ekranów. Przypominaliśmy, że powietrze w domu może być zanieczyszczone nawet 5 razy bardziej niż na zewnątrz. Jednocześnie przedstawialiśmy gotowe rozwiązanie – zakup oczyszczacza powietrza marki Philips.
Ekrany biorące udział w akcji były precyzyjnie wyselekcjonowane pod kątem ruchu miejskiego i znajdowały się w najbardziej ruchliwych arteriach, w największych polskich miastach. Specjalnie napisany algorytm umieszczony w spocie zaciągał dane z najbliższych stacji pomiarowych, co skutkowało dynamicznym wyświetleniem komunikatu o aktualnym stanie i zanieczyszczeniu powietrza w okolicy danego ekranu. W miejscach, gdzie jakość powietrza spadała, aplikacja automatycznie zagęszczała emisję komunikatów, informując o stanie jakości powietrza TU i TERAZ.
Kampania została oparta o 3 kolory, reprezentujące poziom jakości powietrza w oczyszczaczu powietrza Philips. Kolory podkreślały jedną z kluczowych przewag produktowych oczyszczacza Philips – kolory świateł (wskaźnik LED) pokazujące aktualny stan jakości powietrza w naszym otoczeniu. Tak powstało hasło „Powietrze ma trzy kolory – sprawdź, jaki kolor ma powietrze w Twoim domu”. Poprzez wykorzystanie skali kolorystycznej oraz wskaźnika zanieczyszczenia PM 2,5 (numerycznego) sprawiliśmy, że abstrakcyjny dotychczas problem stał się namacalny oraz zbudowaliśmy bezpośrednie powiązanie pomiędzy jego rozwiązaniem i reklamowanym produktem.