Promując najnowsze produkty z serii Galaxy, Samsung zaprezentował reklamę opartą o animację 3D. Przenieśliśmy ją do ścisłego centrum Warszawy. Dzięki wykorzystaniu efektu anamorficznego 3D bohater spotu – Galaxy Z Flip4 – sprawiał wrażenie „wysuwania się” poza powierzchnię ekranu. Gigantyczny, trójwymiarowy Galaxy Z Flip4 przelatywał między ekranami, składał się i otwierał, przyciągając uwagę tysięcy odbiorców w przestrzeni miejskiej.
Z okazji premiery najnowszych Foldów, Samsung powrócił z nową, wyjątkową kampanią w formacie 3D Digital Out of Home. Aby podkreślić innowacyjną funkcjonalność składanego Galaxy Z Flip4 i jego nowoczesny design, wykorzystano efekt anamorficznego 3D. Dzięki temu reklama wyświetlana na wielkoformatowym telebimie przy hotelu Marriott, tworzyła iluzję trójwymiarowej głębi.
W kampanii wykorzystano wielkoformatowy Super Screen przy hotelu Marriott w Warszawie – w ścisłym centrum stolicy. To jedyny ekran w Polsce, który umożliwia uzyskanie efektu anamorficznego 3D – reklama oglądana z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Kreacje reklamowe wykorzystujące tę technologię elektryzują tłumy i angażują odbiorców na niespotykaną dotąd skalę. Zachęcają do nagrywania filmów i robienia zdjęć, które w mediach społecznościowych stają się viralami, zwiększając dotarcie kampanii.