

Promując nowe smartfony z serii Galaxy S22, Samsung postawił na trójwymiarową reklamę w przestrzeni miejskiej. Dzięki wykorzystaniu anamorficznego 3D, spot wyświetlany na wielkoformatowym ekranie, tworzył iluzję trójwymiarowości. Twarz kampanii – raper Żabson – „wychodził” poza granice ekranu, machając do przechodniów i robiąc im zdjęcia. Przykuwał uwagę odbiorców w przestrzeni miejskiej i zachęcał do interakcji.
Innowacyjne produkty wymagają nieszablonowego podejścia, dlatego w ramach kampanii promującej nowe smartfony z serii Galaxy S22, Samsung po raz pierwszy w Polsce wykorzystał reklamę 3D Digital Out of Home. Najwyższa jakość diody LED w połączeniu z wysoką jakością animacji 3D sprawiają, że reklamy oglądane z określonego punktu, tworzą iluzję trójwymiarowej głębi na płaskich powierzchniach. Nowy format zadebiutował na wielkoformatowych telebimach w centrum Warszawy.
W kampanii wykorzystano wielkoformatowy Super Screen przy hotelu Marriott w Warszawie – w ścisłym centrum stolicy. To jedyny ekran w Polsce, który umożliwia uzyskanie efektu anamorficznego 3D – reklama oglądana z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Kreacje reklamowe wykorzystujące tę technologię elektryzują tłumy i angażują odbiorców na niespotykaną dotąd skalę. Zachęcają do nagrywania filmów i robienia zdjęć, które w mediach społecznościowych stają się viralami, zwiększając dotarcie kampanii.